czwartek, 31 stycznia 2013
Na szybko
Cały dzień spędzony na lepieniu (bo co robić innego, gdy jest się chorym) choć w sumie jak na tyle czasu to mało zdążyłam zrobić bo tylko kolczyki i pierścionek...a może nawet AŻ. Bo nad kolczykami siedziałam bite 5 godzin...albo więcej, ale opłacało się ;3 Jutro pocykam i wrzucę fotki tego, co dziś wytworzyłam ;) W sumie taki wpis na szybko, żeby się coś działo. Myślę, że powoli opanowuję już sposób mieszania fimo L ;D Ghrrr <3
Paczka
A więc wczoraj przyszła do mnie niecierpliwie wyczekiwana paczka <jupi>. Zawartość oczywiście wywołała nieopanowaną euforię hyhy ; D
Tiaa...niestety pierwsze próby z fimo L nie zakończyły się happy end'em, ale uważam, że i tak nie jest tragicznie. Postaram się coś z tego eksperymentowania wstawić w najbliższym czasie ;) Na razie macie jeszcze dwie fotki z paczusi ;3
I moje ulubione - kokardki ;]
środa, 30 stycznia 2013
Coś na początek - prosto spod śmietanki.
W porównaniu do niektórych to dopiero zaczynam przygodę z modeliną, ale z drugiej strony po co się porównywać do innych skoro powinno się działać indywidualnie i pod tym kątem rozwijać. Patrząc na innych sami się czasami ograniczamy nawet o tym nie wiedząc. ;)
Dlaczego PACMAN:v ? Właściwie sama nie wiem. Do imienia w żadnym stopniu nie nawiązuje bo jakie jest powiązanie "pacmana" z "Olą". XD Samo tak wyszło. Nawet nikt na mnie tak nie mówi :p Chyba taki mój kaprys... (jeden z wielu).
W sumie to u mnie z modeliną było tak, że jakiś rok czy półtora temu za namową koleżanki kupiłam parę kostek fimo. Coś tam pokleiłam i mi się odechciało, a teraz wróciło i myślę, że na dłużej ;)
Coś na początek...babeczki! ; D
Hyhy ;3
Dlaczego PACMAN:v ? Właściwie sama nie wiem. Do imienia w żadnym stopniu nie nawiązuje bo jakie jest powiązanie "pacmana" z "Olą". XD Samo tak wyszło. Nawet nikt na mnie tak nie mówi :p Chyba taki mój kaprys... (jeden z wielu).
W sumie to u mnie z modeliną było tak, że jakiś rok czy półtora temu za namową koleżanki kupiłam parę kostek fimo. Coś tam pokleiłam i mi się odechciało, a teraz wróciło i myślę, że na dłużej ;)
Coś na początek...babeczki! ; D
Hyhy ;3
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)




