poniedziałek, 4 lutego 2013

Mmmm...

Heh dziś żadnych rewelacji nie ma, bo wiadomo jak to w tygodniu - czasu mało...niestety ;/ Wychodzę z domu o 7 a wracam koło 19, więc nawet nie mam jak pocykać zdjęć, bo jak? W takich warunkach oświetleniowych, kiedy jest już całkiem ciemno, zdjęcia by zupełnie nie wyszły :C Więc zabieram się zaraz za lepienie <jupi> ... trzeba się jakoś w końcu odstresować hyhy ; D

Macie takie jedne z moich pierwszych babeczek xD tak wiem...efekt nie jest powalający :P


Niestety taka ze mnie łajza, że dziś w drodze do szkoły zgubiłam pluga...Grr...Moje serce pęka z bólu [*]
Yhh będę musiała zrobić sobie nowego jak tylko przyjdzie paczka...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...