niedziela, 31 marca 2013

Foremki !

Dzisiaj w końcu przedstawiam Wam moje foremki ;p większość mam kupnych aczkolwiek niektóre tez robiłam sama ;)

no to zaczynamy:

zbiorowo xD


foremka do tart 10 w 1 (rzadko jej używam bo wbrew moim oczekiwaniom bazy tart są dość małe ;c)


tutaj mamy kolejną tym razem do spodu dużej babeczki ;p


pączek...praktycznie w ogóle jej nie używam bo okazała się niewypałem ;/ ciężko odcisnąć w niej pączka tak żeby był okrąglutki z dwóch stron ;c


milkaa! tą bardzo lubię i jest dość praktyczna ;3 nie mam żadnych "ale" do niej ;)


najczęściej przeze mnie używana - mały spód babeczki <3


a teraz formy zrobione przeze mnie ;3 na tych z modeliny widać biały osad ale to nic innego jak mąka ziemniaczana, którą posypuję formę żeby modelina nie przywierała ;)

ciasteczko ;D


ta nie jest zbytnio okazała jednak sprawuje się bardzo dobrze - tak własnie wygląda moja forma do gofrów ostatnio zrobiłam lepszą, równiejsza wersję a przy okazji formę do wafelków jednak nie ma ich tutaj na zdjęciach ;/ wygląda podobnie tylko ma mniejsze wcięcia


totalny niewypał - forma do I love milki ;_; zupełnie mi nie wyszła bo po odciśnięciu jest pełno niedoskonałości, które trzeba wygładzać a to zajmuje duuuużo czasu i efekt nie jest zadowalający ;c


z tej jestem za to bardzo dumna bo wyszła idealnie ;3 forma do Hita :D


to tyle na dziś a teraz zmykam na śniadanko ;3 wgl...przez tą zmianę czasu zupełnie nie wiem która jest godzina i czy to było dzisiaj czy nie ;_____;

sobota, 30 marca 2013

Mój mały kącik ;3

U mnie żadnego specjalnego świątecznego wpisu nie będzie bo uważam że każde święta to jeden wielki kicz  i wszyscy robią się sztucznie mili -,- dlatego tylko życzę wam Wesołego Alleluja i z mojej strony jeśli chodzi o Wielkanoc to tyle ;p

a dzisiaj pokaże wam moje stanowisko pracy bo myślę że bez niego by sie nie obyło ;p

staram się na nim sprzątać dość regularnie jednak za każdym razem po skończeniu lepienia wygląda tak samo ;C co niejednokrotnie bardzo mnie boli bo nie potrafię utrzymać na nim stałego porządku i potem się gubię ;__; ale podobno artystyczny nieład ma swój urok ;3




haha nawet do zdjęcia załapała się osłonka od obiektywu >.< i moje słuchawki ;3

moja ukochana modelina:


została mi też astra z której próbowałam lepic aczkolwiek nie jestem z niej zadowolona z tego powodu używam jej baardzo rzadko ;/


i narzędzia ! mam ich dość dużo jednak nie posługuję się wszystkimi XD


i takie małe "przyprawy" jeśli można to tak nazwać ;P oczywiście chodzi tu o mak i sezam, których używam do obwarzanków i precli ^^


no no dziś mi trochę długi post wyszedł XD w najbliższym czasie pokaże wam moje foremki bo wiem że parę osób było tym zainteresowanych ;3

piątek, 29 marca 2013

Przywołujemy wiosnę!

Przywołujemy wiosnę truskawkami i arbuzami...! ... albo od razu lato xD
tak troszeczke sie stęskniłam za truskawkami ... więc postanowiłam ulepić coś co choć w pewnym stopniu mi je zastąpi póki zimno za oknem ;3
Stwierdziłam że na chwilę obecną mam dość pastelowych kolorków - czas na coś wyrazistego! ;D



a tak prezentuje się to cudo na ręce ;p



i mam dla was jeszcze takie malutkie wkrętki arbuzowe :) kiedyś zrobiłam podobne jednak teraz chciałam je jakoś udoskonalić a tak naprawdę zostało mi trochę czerwonej polewy z pierścionka XD i musiałam ją jakoś wykorzystać bo w końcu takiego wielkiego dobra jak liquid się nie marnuje :P na zdjęciach nie mają jeszcze przyklejonych sztyftów jednak już udało mi się nadrobić te straty ;)



hm...idą święta ... śnieg jest ... można by powiedzieć że wszystko idealnie i nastrój i w ogóle... szkoda tylko że zima pomyliła sobie Wielkanoc z Bożym Narodzeniem... -,- pozdrawiam...

czwartek, 28 marca 2013

Obwarzanek

hehe no to teraz wyjątkowo nic słodkiego ;3 ale też bardzo pyszniutkie ;P mój smak z wczesnego dzieciństwa...choć wolę te z sezamem jednak stwierdziłam że z makiem będzie się lepiej prezentował a mowa o obwarzanku ;D który jest jednym z moich przysmaków do dziś omnomnom :p

tym się inspirowałam:


a tak wyszło:



ale zrobiłam jeszcze kolejnego który moim zdaniem wyszedł znacznie lepiej ;) w końcu ćwiczenia czynią mistrza ;p



idą święta O TAK! znów sie objem za wszystkie czasy ^^

niedziela, 24 marca 2013

Przerwa ;/

Przepraszam że ostatnio dość rzadko tu jestem ale niestety jakoś nie mam czasu ;/ ciągle gdzieś sie spiesze i na nic nie mogę zdąrzyć ;/ mam przygotowany jeden post ale brakuje mi zdjęć które nie wiem kiedy uda mi się zrobić ;c dzisiaj zrobiłam bransoletke a wczoraj całą kolekcje obwarzanków ;3 zdjęc nie posiadam ale wyczekujcie cierpliwie ;p obiecuje że niebawem dodam ;) tylko jeszcze nie wiem kiedy XDD

a tu macie jakąś fajną nutke żeby tak nudno i pusto nie było ;)


mmm...

czwartek, 21 marca 2013

Mini-markizy

I znów zrobiło się zimno ... ;c a wiosna kalendarzowa się już zaczęła ... to niesprawiedliwe! :C nie mogę się doczekać ciepełka...i naleśników które sie własnie smażą mniami ;3 zamówiłam ozdobne bazy pierścionków więc trzeba siąść i zacząć coś robić a nie leniuchować tak jak w ostatnim czasie...

te malutkie markizy zrobiłam z nudów bo nie mogłam nic innego wymyślić xd ale myśle że wyszły nawet fajnie ;)



poniedziałek, 18 marca 2013

Jagodzianka ; )

 Taka sobie nieudana jagodzianka ale wstawię żeby nie było że nic sie nie dzieje tutaj XD musze coś ulepić i porobić zdjęcia ostatnio na nic nie mam czassuuuu i pisze o tym już nie wiem który raz ;/ ale ulepiłam obwarzanka i nowe babeczki! już jakiś sukces! jak zrobie zdjęcia to wstawię jak najszybciej :D



sobota, 16 marca 2013

Hit na szyję ;p

Dzisiaj drugie podejście do projektu z niemieckiego ... ;_; taaaaak...uwielbiam to -,-
ostatnio na nic nie mam czasu....nawet nie mogę sobie usiąść i choć przez jeden dzień nic nie robić ;/
weny też nie mam ;/ chyba mnie przesilenie wiosenne dopadło. Wiosno nadchodź szybciej! ;D

macie teraz coś co stworzyłam jakiś tydzień temu ;p



miłej soboty ;)

czwartek, 14 marca 2013

Tarta z wiśniami

Miała wyjść z wiśniami jednak kolor nie do końca mnie zadowala ;/ nie jest taki jakiego oczekiwałam... jakoś nie mam dziś weny do pisania więc wyraże się piosenką:



a tutaj macie fotki:






wtorek, 12 marca 2013

croissancik ;3

nie wiem czemu jakoś od dwóch dni nie potriafie znaleźć tematów z ludźmi i odnaleźć się w ich towarzystwie... ten świat jakoś tak dziwnie na mnie działa ;_;
wczoraj siadłam trochę do modeliny - polepiłam jakieś babeczki XD dziś niestety nie mam weny ale wstawiam coś co udało mi sie udziergać kilka dni temu ;3

croissantowy komplet z kokardkami ;D





wiosno przybywaj szybciej bo mam dość zamulania ;c

niedziela, 10 marca 2013

Babeczka z wisienką

uaaa długo mnie tu nie było za co strasznie przepraszam ale totalnie nie miałam czasu na zrobienie zdjęć ;/ ostatnie dwa tygodnie to była jakaś porażka teraz mam nadzieje że będzie ciut lżej...
w międzyczasie przyszła kolejna paczka! <3 co znów wywołało moją ogromną radość ^^
a tutaj macie czekoladową babeczke z wisienką ;p myśle że wyszła najlepiej ze wszystkich moich dotychczasowych babeczek jeśli chodzi o "naturalność" ciasta



a oto na czym się wzorowałam:

miłego dnia! ;D

środa, 6 marca 2013

O wszystkim

kurcze zaczęłam tworzyć nowego posta po czym zorientowałam się ze nie mam zdjęć ;c uh ... ale to nic dodam dziś jakieś inne niezwiązane z modeliną ;P ostatnio udało mi się parę rzeczy ulepić wiec jak tylko znajde czas to pocykam i wrzuce ;p jutro chyba przyjdzie paczuszka jeśli poczta nie zawiedzie ;3 nowa porcja białej modeliny i innych gadżetów aww ;3 a w tym kolejny liquid :D

a tu macie taką jakąś moją twórczość fotograficzną z jesieni:


a tu coś czym zajmowałam się jeszcze w wakacje ale odechciało mi się siedzieć po kilka godzin nad jedną bransoletką wiążąc non stop takie same supełki ...


czasem lubię jeszcze coś porysować i polepić z gliny ;p nawet ostatnio miałam wystawę ;D ale tego nie bd publikować bo chyba nie jest aż tak warte uwagi ;____________;

poniedziałek, 4 marca 2013

Silikon - kolejne podejście

 dziś dopiero poniedziałek... ;/ a ja chce już piątek ._. a najlepiej to wakacje albo chociaż maj ... jejku no dość mam kurtek szalików i rękawiczek grr...

moje kolejne próby z nakładaniem silikonu - już jakoś lepiej ale musze sobie załatwić jakąś końcówke żeby wzorek był ciekawszy bo na razie nakładam prosto z tuby ;/



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...