i znów nadchodzi ten czas w roku kiedy to wychodzi się z domu o 7 rano a wraca po 20 XD kocham to ;)
no i pogoda jest taka cudowna że niestety nie mam najmniejszej ochoty siedzieć w domu i lepić ;/ ale coś tam dziergam powolutku...
formę do tych goferków robiłam sama ;3
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz